JAG Älskar DIG!

Ni är ena underbara änglar om ni orkar läsa! Puss på er! <3

Min kärlek till dig går inte att beskrivas. Utan dig, ja det är sant, utan dig hade jag inte setat här idag. Du anar inte hur mycket du har gjort för mig. Det är obeskrivligt... Bara att du tar dina andetag får mig att leva...
Det är lätt att sitta och skriva "lala de o de lal.." Men det är sant, jag hade verkligen inte varit så otroligt tacksam för att leva om det inte hade varit för dig.. Och jag vet att det finns många fler som känner så.
Och ja, jag tror dom, för det måste man vara med om själv nästan för att tro på! :)
Utan dig Per Olle Hedberg, skulle jag antagligen inte sitta här, jag skulle..ja, antagligen ligga under jorden, låter hemskt men det är ren sanning, för innan han kom in i mitt liv mådde jag värre än värst, skit, piss, you name it..
Och det hade jag gjort under många år, men den dagen Olle kom in i bilden.. den dagen förändrade mitt liv helt och hållet, och jag är han evigt tacksam för det! ♥
Jag har Olle den söta nöten att tacka för att jag idag sitter här och lever livet, för att jag idag kan älska att leva och att njuta av allt som finns att uppleva. Jag älskar dig nu idag, imorgon och föralltiid älskling! ♥


Kommentarer
Postat av: Li

sv: du får lägga till mig på fb ja, svarar på den frågan redan nu ;) :D

2011-05-18 @ 15:03:47
URL: http://lislife.blogg.se/
Postat av: Nina Thorsell

Hej!



Skicka över din e-mailadress så kommer du få nyheter om Olle Hedberg direkt från oss på Sony Music framöver. Nu har vi precis gått ut med nya singelomslaget till "Wonderful" som släpps på måndag.



Hör av dig till mig!



/Nina, Sony Music

2011-05-18 @ 17:26:24
URL: http://www.sonymusic.se/blogg/ninath

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0