mobillista

Denna lista gjorde jag nyss på listfolder.com men klant som jag är så glömde jag fylla i att det var jag:4
Ibland blir jag rikitgt jävla arg på mig själv, lackar ur... A men skit i de nu, nu kommer listan!


Vilken ringsignal har du? Lilla Liv - Olle Hedberg

Hur många bilder har du?
vet inte men mååånga

Hur många sms finns i inkorgen?
hur många som helst

Vad har du för bakgrundsbild?
Olle älsklingen såklart;)

Hur väl känner du nr 3 i kontaktlistan?
bilbärgning, haha inte alls;b

Skulle du kunna pussa nr 38?
Olle, jo men visst serru;D<3

Vem smsar du med mest?
Renée, Benji, Sarah, Emad..

Någon i din kontaktlista som du älskar?
Olle Hedberg å mina bästa vänner ofc!! :D<3

Vem i din kontaktlista gillar du minst?
hmm.. nämner inga namn.

Skulle du kunna gå på bio med nr 40?
hahah venne de ja? ;p

Vad har du för relation till nr 7?
ingen alls,

Hur mycket pengar har du kvar?
runt 120 spänn :)

Vars har du mobilen när du sover?
i sängen eller på sängbordet

Lämnar du någonsin din mobil hemma?
aldrig!!

Hur mycket betyder mobilen för dig?
den är hela mitt liv typ hahahha xD

Vem är nr 27 i kontaktlistan?
min käre vän Martii:)

Välj vilka i din kontaktlista som betyder mest för dig?
sarah, renée, fredde, olle hedberg, emad, a och nåra fler.. :)♥

http://listfolder.com/?p=2&id=687

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0