LIIIIISTA

1. Senaste gången du klädde ut dig på Halloween, vad var du då utklädd till?
Hahah det minns jag inte :P

2. Gör du narr av folk?
nejnejj bara om dom göre av mig!

3. Fiktionell favoritkaraktär?
hmm.. räknas scooby? :D:D

4. Har du nånsin snattat?
Ja! en gång typ när jag var 4-5år

5. Hur många kuddar har du i sängen?
minst 6st

6. Det senaste du åt var..?
kyckling m pommes

7. Vad heter du i mellannamn?
Johanna Isabella

8. Vad läser du för bok nu?
innan jag dör.

9. Favoritskådespelare?
Miley,

10. Hur många timmar sov du inatt?
inte många..

11. Grillat eller friterat?
beror på

12. Har du nåt smeknamn?
emmis, päämis, millan

13. Favoritfrukt?
mango, äpple

14. Vad tycker du om CAPTAIN Jack Sparrow?
vet inte, har knappt sett någon av dom filmerna haha ;)

15. Rap eller metal?
inget av de fan

16. Har du någonsin varit i slagsmål?
tror inte de

17. Har du blivit inkallad till rektorn?
skyller på mitt dåliga minne haha:b

18. Har du blivit avstängd från skolan?
nepp

19. Har du varit i en rättegång?
nejj

20. Känner du nån mördare?
inte vad jag vet

21. Skulle du kunna döda en annan människa?
aldrig

22. Om du var tvungen att vara en kändis för resten av ditt liv, vem skulle du välja?
Miley Cyrus eller Lauren Conrad..men jag vet inte:P

23. Hur många kulor brukar du ta i kulglassen?
två/tre eller nå haha

24. Förresten, mjukglass eller kulglass?
mjukglass is tha shiet!! :D

25. Känner du någon polis?
mja typ ;)

26. Har du nån gång ramlat ner för en trappa?
ja

27. Senaste konsert du var på?
shiet, minns int de

28. Engelsk eller amerikansk engelska?
ingen aning..

29. Fiskar du?
haha ja ibland:)

30. Tycker du blod smakar gott?
uscha nejjjjjj!

Listan är hämtad från: http://cabaoo.com/listboxen
http://listfolder.com/?p=2&id=164

Kommentarer
Postat av: HANNA

Hej! Du var med och tävlade om en biobiljett på min blogg, och tävlingen avslutades för ett tag sen. Gå in här för att se om det var du som vann!

http://hannalovisasol.se/2011/october/massa-vinnare.html

2011-10-03 @ 08:02:41
URL: http://hannalovisasol.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0